24. apríl, popoludnie
Prichádzame na Slovakia ring, parkujeme pri Driving academy.
Víta nás hlavný inštruktor Michal Jariabka, ponúka kávu a opisuje areál.
Fasa týpek. Fasa káva.
Vyrážame na trať. Asfalt je tu drsnejší ako na bežnej ceste, vraj drsnejší než Krausov humor.
Pripravujeme scénu, hlavný hrdina – Buster – sa už trasie.
Zoznámte sa, BUSTER:
- Narodil sa len pár dní pred debutovým vystúpením na Slovakia ringu.
- 35 kg mŕtvej váhy
- Plný elánu a piesku
- Anatomicky tvarovaný
- Nohová dvojička nášho Miša
Kamera, klapka, TOČÍME!
Presne 5 minút. Došla baterka na kamere. KLMwear style
Nevadí. Ako vraví Rosenberg, veľa klenotov internetovej filmografie sa natočilo na mobil.
Vyťahujeme iphony, ideme na to.
Napätie obrovské. Materiály sme vyberali starostlivo, tie najlepšie. Ako však obstoja tu?
Prvých 250m v 50ke.
KLM roomster sa rozbieha, Buster sa šúcha.
BUM. Niečo odletelo, očami brzdím auto.
Utekáme k Busterovi.
Bol to len popruh z horolezeckej sedačky.
VEĽKÁ RADOSŤ, jeansovina skoro nepoškodená, ku kevlaru sme sa ani nedostali.
Nestačilo. Ďalších 400 m v 80-ke.
Toto ho zrejme položí. Rovnaká trasa, ale dvakrát a v 80-ke.
Auto zastavuje, examinujeme Bustera. Druhá vlna prekvapenia.
Tento krát obdivne prikyvuje aj Michal z Driving academy. Že kevlar znesie aj takýto náklad, nečakal.
Na rade je kruháč. 400 m 50 km/h.
Ťahanie po rovine nás už nebaví. Ideme na kruháč.
Rýchle zmeny smeru a rýchlosti Bustera rozkotúľali, jeansy si to tento krát už odniesli o poznanie viac.
Vyzerajú síce ako nová kolekcia Guess v Auparku, kevlar však podržal a Busterova koža sa nedostala k asfaltu.
Dávame posledných 150 m kvôli finálnej scéne, fotíme sa s jeansami ako Japonci s Čumilom a spokojní ideme domov.
Pozrite si na videu ako to celé vyzerá v pohyblivých obrázkoch:
Ďakujeme Centru bezpečnej jazdy Driving Academy na Slovakia ringu za to, že nám umožnili zrealizovať tento test!